Søg i denne blog

søndag den 29. august 2010

Mere blommesylt - nu i ovn

Dagen startede skønt med trippen af barnefødder. Vores lille nevø på tre var ganske frisk da kl. var. 7.30. Det havde min datter så helt styr på - hun lagde lige ud med at lave lidt havregrød til den friske gut.

Fandt i dag en meget lækker opskrift på dr.2 fra Camilla Plum med blommer i ovn. Jeg fulgte opskriften og krydrede med kardemommekapsler og en stang vanillie. Ellers har jeg fået presset en del af vores discovery æbler til saft på min store magimix saftpresser. Det er et stort arbejde og der går mange æbler til lidt saft. Jeg presser ikke mere end hvad vi kan drikke på et par dage. Blandede også en flaske med æble, gulerod og ingefær. Det smager bare supergodt og man føler sig ret sund.

Sender mange tanker til min søn og hans kæreste som er igang med studiestart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar