Søg i denne blog

torsdag den 4. november 2010

Hamburgryg med rodfrugter

Så må jeg vist hellere få taget mig lidt sammen og sendt nogle opskrifter videre til Sønnike.

I dag stod den på hamburgryg med rodfrugter og kartofler.

Hamburgryggen blev kogt i 30 min. ved svag varme. Stod i vandet og trak yderligere 30. min.

Et fad blev fyldt med gode sager: Rødbeder, gulerødder, løg, æbler og selleri. Kom lidt olie og akacie honning på. Dryssede med Maldon sea salt. Jeg stak i haven efter frisk timan - men blev slemt skuffet - den var total vissen. Rodfrugterne blev bagt i oven ca. 30. min. sammen med et lille fad kartofler.




Den færdige tallerken:


Det smagte herligt - men også super at vide at der er nem mad i morgen. Der bliver hamburgryggen til tarteletter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar