Søg i denne blog

søndag den 27. marts 2011

Foto's på bloggen

Jeg har måttet krybe til korset. Man skal jo ikke skyde sig selv i den fod man står på :)

Da jeg startede denne blog og tog billeder til den skulle Christian bestemt ikke blande sig - ikke komme med gode råd - ikke fotografere - det var min blog!

Men som tiden går - kan jeg jo se at langt de bedste billeder er dem han har taget. Så det får han lov til - og så bliver det jo på en måde - vores blog - primært til vores børn - så de har samling på familieopskrifter med historer som de er knyttet til - men også til andre interessenter og madglade sjæle, som lægger vejen forbi.

Tak for dine bidrag Chrisser...

1 kommentar:

  1. Dejligt med noget at lave sammen :-)

    Jeg ville rigtig gerne lære at ro kajak, men det går vist ikke med min krop. Det virker bare så fredfyldt og dejligt....

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet